Rüya takımının bir üyesi; Zebra Drafix 1000

 Herkese merhaba,

 Son yayınımın üzerinden 10 uzun bir süre geçti. Bundan dolayı incelemem için nadir bulunan ve çok sevdiğim bir kalemi seçmem gerektiğini düşündüm.
Buna en iyi uyan kalemin de Zebra Drafix 1000 olduğuna karar verdim..

 Zebra markası , mekanik kalem olarak Pentel , Pilot , Platinum ve Rotring gibi markalara göre daha geri planda kalıyor.  Ancak 1990 senesinde çıkardıkları bu kalemle oldukça önemli bir yere sahip benim için..


 Tutmaç kısmında ayrı ayrı 3 tane lastik var. Bu özellik, kullanıcıya geniş bir tutuş seçeneği tanıyor.
Kalem 14.5 cm uzunluğunda 
Ağırlığı ise 11 gram.





 Kalemin mekanizmasının malzemesi pirinç.. Ve oldukça sade. Min göstergesi de kalemin tam ortasında. Değiştirmek için uç kısmı ve tutmacı çıkarmanız gerekiyor. Kalemin ucunu söktüğünüzde tutmaç kısmını çekerek çıkarabiliyorsunuz. Tutmacı da çıkardıktan sonra min göstergesi boşta kalıyor. Bu şekilde min göstergesini istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.

Min göstergesinde mevcut olanlar : 4H - 3H - 2H - H - F - HB - B - 2B




 Kalemin üst kısmının görüntüsü.. Bence çok şık ve karizma bir kalem..





 Silgisinde ufak bir tamir teli var;





 Her parçası ayrı ayrı şık ve rahat..






 Şu anda bulunması oldukça zor. Ben , Gittigidiyor'da yerel bi satıcıdan almıştım. Ancak şu an onda da kalmamış. Olsaydı tekrar alacaktım. Sanırım eBay'de 1 adet 0.3mm kalınlıkta olanı var. 0.3'e razı olanlar için bir fırsat. Ben başka hiçbir yerde satıldığını göremedim.





Okuduğunuz için teşekkürler , görüşmek üzere.

Yorumlar

  1. ebay daki fiyat piyasanın üstünde değilmi sanki

    YanıtlaSil
  2. Bu kalemi alabilecegimiz bir link de birakabilir misiniz? (Bundan sonraki bütün yazılarınızda birakirsaniz da çok memnun olurum. Bunun gibi diğer yazilari heyecanla bekleyeceğim) simdiden teşekkür ederyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Scrikss Graph-X 07mm İncelemesi.

Pentel Graph 1000 For Pro