Scrikss Graph-X 07mm İncelemesi.

Herkese selamlar.

Bugün incelemek istediğim kalem ''Scrikss Graph-X 0.7mm''

Scrikss bildiğimiz gibi bir Türk markası.. Özellikle kendinden dolum sistemi olan eski dolma kalemleriyle tanımıştım bu markayı.. Güzel kalemleri var..


Konumuza gelelim.

Teknik Çizim ve benzeri amaçlar için üretilmiş bir kalem Scrikss Graph-X ..






Kalem resimde görmüş olduğumuz gibi şık ve estetik duruyor. Farklı renkleri de(beyaz,siyah vs) vardı, ben bunu seçtim. Ancak bana Rotring 500 ve 600 serilerini anımsattı.

Kalemimizin gövde,tutmaç,min göstergesi,klipsi metal.. Kalan parçalar ise plastik.
Ucu sabit değil, içeri girebiliyor. (Bu en sevdiğim özelliği.)
Klipsi her ne kadar metal olsa bile bir süre sonra gevşeyip kalemin etrafında dönmeye başlıyor.






Mekanizmanın sadece temel bölgesi metal. Geri kalan kısmı komple plastik.




                                                                                                                                                                Fazla yazı yazan biriyseniz bir süre sonra ağır gelmeye başlayabilir . Yazımın başında da belirttiğim gibi daha çok çizim kalemi..

Min göstergesi yine kalemin en üst kısmında.. Bu kısım min göstergesi için bence en ideal yer.









Ben kalemi D&R'dan yaklaşık 18-19lira gibi bir fiyata almıştım. Çok üst düzey bir kalem olmasa da fiyat ve ulaşılabilirlik bakımından mantıklı bir seçim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rüya takımının bir üyesi; Zebra Drafix 1000

Pentel Graph 1000 For Pro